Kontakt os
Jim Nielsen
Ansvarlig for salg
Kontakt mig
Kontakt mig

Kundens virksomhed, processer, deres dokumentarter og dokumenttyper samt aktiviteter beskrives i Klara, helt integreret med arkivfortegnelsen.

Klara omfatter samtlige funktioner til at beskrive dokumenthåndteringsplaner, opbygge klassificeringsstrukturer, skabe arkivbeskrivelse, lave en fortegnelse over arkiv og skabe udskrifter af blandt andet etiketter og rapporter. Systemet er logisk opbygget og overholder naturligvis forskellige retningslinjer, samtidig med, at det kan tilpasses efter kundernes behov.

Som bruger har du mulighed for at kombinere arkivfortegnelsen med arkiver, som er defineret i henhold til det almindelige arkivskema med arkiver til processorienteret arkivunderstøttelse.

I vores koncept for effektiv e-arkivering spiller Klara en central rolle for informationshåndteringen hele vejen fra datafangst til e-arkivet.

Klara findes i en lang række forskellige moduler: Classic, Professional, Enterprise og Integration samt Web. Vi tilbyder også Klara som en service.

Classic

Klara Classic indeholder al den grundfunktionalitet, som arkivaren skal bruge til fortegnelse af arkiver.

Professional

Klara Professional indeholder funktioner til virksomhedsbaseret og processorienteret arkivundersøgelse.

Enterprise/ Integration

Til dig der vil bruge Klara som en informationscentral i virksomheden eller vil integrere Klara med virksomhedssystemer.

Web

Klara Webb gør det muligt at præsentere jeres arkiv via en webgrænseflade.

Som tjeneste

Vi kan tilbyde alle versioner af Klara som Cloud løsning.

Kontakt os
Jim Nielsen
Ansvarlig for salg
Kontakt mig
Kontakt mig

Til toppen