Glem de digitale strategier
5 min read
Nu drejer det sig om strategier for en digital verden

Indsigtens tidsalder
4 min read
Det er ikke mere teknologi, du har brug for – du har brug for bedre fokus 

Tingenes internet – ven eller fjende
8 min read
Lige nu oplever vi den største forandring, siden internettet blev født 

De bedste e-handelsvirksomheder gør ikke bare tingene anderledes; de gør anderledes ting
6 min read
Mange e-handelsprojekter er karakteriseret ved, at man hælder en dosis digitalt støv ud over de eksisterende processer i stedet for at tænke digital transformation. 

Blockchain – kryptonit for branchens ledere
10 min read
Teknologien, der erstatter autoriteterne 

Game over for reklamen?
6 min read
Samspillet mellem algoritmer og indsigt i den menneskelige natur giver ægte kontakt og skaber stærke, varige relationer.

Nu kommer "the Post App Era"
6 min read
Appene vil ikke dø, men de bliver vigtige – på en anden måde 

Chefen slipper ikke for robotiseringen
5 min read
Den 4. industrielle revolution påvirker seks ud af 10 erhverv

Vækst og forandring kræver en bedre kundeoplevelse
4 min read
Virksomhedsledere har længe svoret til klassisk management-rådgivning, som kunne give ny viden om bedre strategier og øgede indtægter. Nu vender vinden. 

Den digitale arbejdsplads
6 min read
Kundeoplevelsen er kommet i fokus, men de, der skal levere, er blevet placeret på sidelinjen. 

Sådan bidrager digitaliseringen til en bæredygtig civilisation
3 min read
Digitalisering bidrager til mere demokrati, bedre liv og sundhed i en verden med mange udfordringer.

Sundhedstjek af e-handel
3 min read
Hvilke kritiske faser har vi, hvad kendetegner dem, der lykkes? 

Programmatiske annoncekøb
4 min read
Sådan undgår markedsdirektøren faldgruberne

Kontakt os
Stine Reesen
CEO, Knowit Experience København
Kontakt mig
Kontakt mig

Andre nylige artikler fra

Boston Consulting Group

Fokus på medarbejdere og kunder bag LEGOs turnaround

8 min read

LEGO fandt ud af, at de ikke havde brug for en digital strategi, men en strategi for en digital verden. I praksis betyder dette tre ting: få styr på historiefortællingen for at opbygge kultur, etablere en ekstrem kundeindsigt samt komme med nye ideer, der udnytter det digitale økosystem.

LEGO-koncernens omstilling siden 2004 er en af​de vigtigste i erhvervslivet i mange, mange årtier. LEGO var på randen af konkurs på grund af fejlslagen vækststrategi og et udvandet brand. "Hvad var det egentlig, LEGO kunne bedre end nogen anden?" LEGO måtte arbejde benhårdt for at identificere sine differentieringsfaktorer.

Econsultancy:

GDPR – ikke kun advokatmad

6 min read

Dygtige marketingfolk, som forstår deres kunder, burde ikke have grund til at bekymre sig, når det gælder GDPR – EUs direktiv om beskyttelse af forbrugernes personlige oplysninger og datasikkerhed. Ærlig og transparent kundedialog er ofte nok til at tilpasse sig, sammen med et par justeringer i datastrategien.

McKinsey

Ledere fokuserer for lidt på konkurrenterne, når de opbygger strategier

6 min read

McKinseys forskning viser, at ledere snarere fokuserer på deres egen organisations styrker og svagheder, på tendenser og økonomiske drivkræfter samt på risici og usikkerheder end på deres konkurrenter. For at få succes skal I ifølge McKinsey være bedre end konkurrenterne til et eller andet, så I kan tilbyde den bedste deal til en begrænset gruppe potentielle kunder. 

Til toppen