Visuel identitet
Vores designstrategi fokuserer på at sikre, at din investering giver dig et godt resultat og den effekt, du forventer dig. For at opnå dette mål anvender vi anerkendte metoder og kraftfulde kreative værktøjer.
Relaterede cases

Lægeforeningens website får nyt liv
Med et nytænkende, intuitivt design, forbedret navigation og større fokus på medlemmerne har Lægeforeningen pustet nyt liv i sit website - og skabt en forbedret brugeroplevelse for størstedelen af Danmarks læger. Gennem et helt nyt, tværgående designsystem er Lægeforeningen lykkedes med at samle brandidentiteterne fra både Lægeforeningen og de tre forhandlingsberettigede foreninger i ét fælles udtryk på det nye læger.dk.

Lærernes A-kasse får rebranding på skemaet
Med en helt ny visuel identitet og tone of voice har Lærernes A-kasse fået et nyt, moderne design på deres website. Laka.dk afspejler nu et mere tidssvarende design, som hænger sammen på tværs af platforme. Gennem UX-greb og omstrukturering af indholdet på laka.dk, er medlemmernes brugeroplevelse blevet forbedret, samtidigt med at det redaktionelle arbejde er blevet effektiviseret.

Særklasse rådgivningservice hos TEKNIQ Arbejdsgiverne
TEKNIQ Arbejdsgiverne søgte en styrket relation til sine medlemmer og en forbedret rådgivningsydelse på deres website. Svaret blev en gentænkt informationsarkitektur, en indbydende visuel identitet og en række nye features, der banker brugeroplevelsen op på næste niveau.

Ny international profil til dansk nødhjælps-organisation
Siden 2012 har DINNødhjælp kæmpet for at beskytte udsatte børn mod voksnes overtro i Nigeria. De har hjulpet langt over tusind hekseanklagede børn og etableret Vestafrikas største børnecenter. Som et pro bono-projekt har vi hjulpet dem med at redefinere deres identitet og skabe en stærk og international profil under det nye navn: Land of Hope.

AURA viser vejen med grønt elbil-koncept
AURA energi og DriveClever har fundet den grønne vejviser frem og skabt et bæredygtigt elbil-koncept, der gør det uforskammet let for enhver virksomhed at lease en elbil. Konceptet hedder waybetter, og Knowit Experience står bag den samlede brandidentitet - lige fra navn og logo til copywriting og website. Alt sammen udviklet som et pilotprojekt på bare 4 uger.

Udførlig rebranding til branchens udfordrer
Forsikringsmægleren Contea er et frisk pust i en konservativ branche. De gør det svære simpelt og sætter nye standarder for transparens i både kommunikation og kontrakter. Vi har defineret deres nye brandposition og givet dem et visuelt udtryk, der understøtter deres ukomplicerede måde at drive forretning på.