Brugervenlighedstests
Brugervenlighedstests er den billigste og mest effektive måde at opdage fejl i de løsninger, du skaber. Vores forskellige tests giver værdifulde data, i alle faser af den digitale løsning.
Servicedesign handler om at udvikle, planlægge og organisere services, som skaber gode kunde- og brugeroplevelser. Ved at anvende servicedesign i strategiske processer kan du øge konkurrenceevnen og hjælpe din virksomheden med at fremstå som unik gennem et stærkt brand i alle kontaktflader. Vores servicedesignere er kreative problemløsere, som arbejder med alt lige fra konkrete fysiske eller digitale leverancer til store innovations- og strategiprocesser.
Brugervenlighedstests er den billigste og mest effektive måde at opdage fejl i de løsninger, du skaber. Vores forskellige tests giver værdifulde data, i alle faser af den digitale løsning.
I dag har næsten 20 procent af den arbejdende befolkning en eller anden slags funktionsnedsættelse. Hvis du sørger for, at din digitale løsning er tilgængelig for alle, når du ud til flere brugere, samtidig med at søgemaskinerne finder dit websted. Vi ved, hvordan man gør.