Kundeoplevelsen differentierer din virksomhed

Det er svært at drive virksomhed i dag: Kundernes forventninger, de teknologiske muligheder, digitaliseringens krav om transparens, den globale konkurrence. Alt sammen ret markante faktorer, der kan blive opfattet som udfordringer. Men vi vil meget hellere anskue det som muligheder.

Derfor har vi gjort det til vores speciale at hjælpe virksomheder med at analysere og rådgive om de forretningsmæssige muligheder, der ligger i den gode kundeoplevelse.

Vi ynder sågar at omtale os selv som et Customer Experience-bureau - netop fordi arbejdet med digitale kundeoplevelser er det vi gør allerbedst. Det er kernen i hele vores forretning. 

Vi ved, at den gode kundeoplevelse er morgendagens differentieringsfaktor. Og vi står klar til at hjælpe dig og din virksomhed godt på vej med alle dele af jeres kunderejse, så I er rustet til fremtiden og kan nå jeres forretningsstrategiske mål.

Customer Experience Management

Vi hjælper virksomheder på tværs af brancher med at forstå, imødekomme og overgå deres kunders forventninger. Det betyder for eksempel, at vi rådgiver om, hvordan I skaber intuitive og konsistente oplevelser på tværs af kanaler og platforme. Men customer experience er mere end platforme. Det handler også om at designe den rigtige tekniske systemarkitektur, få styr på jeres data og ikke mindst at gentænke måden I arbejder sammen på i organisationen, så alle beslutninger sker med kundeoplevelsen i midten af sigtekornet.

Den ekstraordinære digitale kundeoplevelse kræver således, at din virksomhed er/bliver i stand til at arbejde på en måde, hvor der både kan eksekveres effektivt på de enkelte digitale tiltag, og hvor der samtidigt tænkes strategisk på kundeoplevelsen på et organisatorisk plan. Det mindset og den balancegang er blandt de vigtigste udfordringer, hvis du for alvor vil skille dig ud på Customer Experience.

Case: Solar

Customer Experience er jo et bredt begreb, som på mange måder dækker over stort set alt, hvad vi laver. Lige fra kundens interaktion med det enkelte touchpoint i jeres kunderejse til det samlede digitale økosystem i jeres organisation.

Men et godt eksempel på en case, der virkelig viser værdien af at redefinere og genskabe sin digitale kundeoplevelse er vores arbejde for Solar.

Solar kom til os med ønsket om at gentænke deres forretningskritiske digitale platforme, så de kunne differentiere sig på at have de bedste og mest relevante tilbud til kunderne. Den komplet redesignede webshop har resulteret i to-cifrede konverteringsrater.

Interesseret i at høre mere?


Vi er helt med på, at den digitale kundeoplevelse kan være en kompleks størrelse at finde rundt i. Specielt i større organisationer. Så hvis I som virksomhed har behov for rådgivning og sparring på, hvor I bedst bruger jeres tid og penge for at forbedre jeres kunderejse, så tager vi gerne en indledende dialog. 

Kontakt os
Stine Reesen
CEO, Knowit Experience København
Kontakt mig
Kontakt mig

Kontakt os
Mikkel Olesen
Client Director & Business Unit Director
Kontakt mig
Kontakt mig

Til toppen