Nyt interface gør det let at blive mæt

Der kan være stor kompleksitet i at få noget til at se let ud. Udbringningstid, minimumspris, anmeldelser og åbningstider er nyttige informationer, men det er meget at forholde sig til, når blodsukkeret styrtdykker. 

Med brugertests fandt vi frem til den perfekte balance mellem vigtig viden og larmende info, og selv på en lille skærm er Hungry nu lækker og intuitiv at navigere i.

Micro moments med mening

Hungrys app skulle ikke kun levere convenience, den skulle også vække følelser hos brugeren. Derfor er micro copy og micro interactions designet til at forstærke, støtte og anerkende brugerens følelser.

Det krævede en ny brand personality med humor og ærlighed i højsædet. Og med en ny, international tone of voice, der matcher den nye identitet, er Hungry gearet til den digitale verden.

 

 

 

 

 

 

God mad skal deles

Det skal være let at bestille til mad til champions league-aftenerne, forfesten eller de sene timer på kontoret. Med group order kan man tilføje mad til den samme bestilling - også selvom man sidder hver for sig.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

The usual, please

Langt fra alle har lyst til at tage på en kulinarisk opdagelsesrejse, når de skal bestille take away. Faktisk bestiller mange brugere det samme – igen og igen. Derfor introducerede vi One Click Order, så brugeren kan få sin søndagspizza med ét enkelt klik. Han behøver ikke engang sit kreditkort - han kan blot betale med fingeraftryk eller face recognition.

 

 

 

 

 

Vil du gerne høre mere om casen?
Sara Marie Alvad
Lead Brand & Communication Consultant, Business Unit Director
Til toppen