EVENT
Webinar: Løft dit data-setup med en CDP
Det øgede fokus og regulering på privacy og tredjepartsdata betyder, at der ikke længere er plads til IKKE at tilpasse sig den nye normal. Førstepartsdata er kommet for at blive - og det er CDPer også. Tilmeld dig vores eksklusive webinar og få styr på dine kundedata og fremtiden for din forretning.
I 2024 har lovgivningen fortsat et stramt greb omkring persondataindsamling på store platforme som Google og Meta, hvilket betyder, at behovet for effektiv styring af førstepartsdata er mere presserende end nogensinde før, hvis virksomheder skal forblive konkurrencedygtige.
Det øgede fokus og regulering på privacy og tredjepartsdata betyder også, at der ikke længere er plads til IKKE at tilpasse sig den nye normal. Førstepartsdata er kommet for at blive - og det er CDPer også.
Med vores webinar kan du lære meget mere om CDPer og hvordan du får kontrol over dine førstepartsdata, som dine kunder frivilligt og bevidst deler med din virksomhed, og som er afgørende for at maksimere effekten af dine marketingindsatser.
Du kan glæde dig til at:
- Få en dybere forståelse for potentialet i en CDP og hvordan den kan bruges i jeres nuværende data-setup.
- Lære, hvordan bedre kundedata kan forbedre dine kampagner og resultater.
- Få en dybere forståelse for, hvorfor førstepartsdata bliver et stadigt vigtigere fokusområde.
- Lære at vurdere, hvornår en CDP er en god investering, og hvornår det ikke er.
Målgruppe
Seminaret henvender sig især til ledere og beslutningstagere indenfor marketing og salg.