Spring til hovedindhold
Til Knowits hjemmeside

EVENT

Velkommen til vores seminar om salg og marketings rolle i CX strategi!

D. 21. marts 2024 kl. 8.30-10.00 vil vi dykke ned i, hvordan salg og marketing kan bidrage til at forme en holistisk og effektiv kundeoplevelsesstrategi.

Salgsafdelingen spiller en central rolle som direkte kontaktflade med kunderne, og deres evne til at indfange og forstå kundebehov er afgørende for at skabe værdifulde oplevelser. Marketingteamet er ansvarligt for at opbygge brandidentitet og forbinde med kunderne på tværs af forskellige kanaler, hvilket er afgørende for at skabe en sammenhængende oplevelse gennem hele kunderejsen.

På seminaret vil vi dykke ned i:

  • Hvilken betydning har CX for jeres forretning – og hvorfor er den strategiske forankring så afgørende
  • Hvordan bidrager salg og marketing til at levere på CX strategien
  • Kunderejsemapping som operationelt redskab
     

Seminaret er målrettet dig, som arbejder med eller har ansvaret for salg og marketing, og som ønsker at bringe jer tættere på CX strategien.

Målgruppe: marketingdirektører, marketing managers, brand managers og salgsdirektører etc.