CASE
ANKESTYRELSEN
Intelligent selvbetjeningssystem forbedrer juridisk rådgivning
Ved at udvikle en high performance søgemaskine, der kunne genbruge elementer fra tidligere Q's og A's, er Ankestyrelsens tidsforbrug for hver enkelt sag minimeret og henvendelser er reduceret med 50 procent.
En smartere løsning for Ankestyrelsen
Ankestyrelsen varetager juridiske henvendelser for de danske kommuner, og de bad os hjælpe dem med at effektivisere en række interne opgaver og arbejdsgange for deres team af rådgivere. Et af hovedmålene var at minimere tidsforbruget for hver enkelt sag.
High performance søgemaskine letter arbejdsgangen
Som kerne i løsningen udviklede vi en udforskende søgemaskine med høj ydeevne til det juridiske team, der gjorde det muligt for dem at spare tid og kræfter, fordi de kunne genbruge elementer fra tidligere Q's og A's fra Ankestyrelsen. Det var essentielt, at alle nye henvendelser kunne digitaliseres på en nem og intuitiv måde.
Derudover skulle løsningen vise disse Q's og A's og arbejde problemfrit med den eksisterende hjemmeside for at forbedre og fuldende brugervenligheden for kommunerne.
I ugerne efter produktlanceringen blev antallet af nye henvendelser reduceret med næsten 50 procent.
Vil du vide, hvordan vi kan hjælpe dig?
Du er velkommen til at ringe eller sende en besked, så kontakter vi dig.
Mikkel Olesen