Tekst: "Bad decisions make great stories"

Man siger, at ingen kender fremtiden. Det er vi ikke helt enige i.

Det er rart ikke at vide alt. Men når det gælder din virksomhed, er det godt at vide så meget som muligt – især om, hvad der kommer til at ske i fremtiden. I dag lagres store mængder data, hvilket gør, at du kan få vigtig indsigt i din virksomheds fremtid. Med prædiktiv analyse – data mining, text mining, forecasting, statistik, operationsanalyse - kan du komme rigtig tæt på fremtiden. 

Kontakt os
Jim Nielsen
Ansvarlig for salg
Kontakt mig
Kontakt mig

Prædiktiv analyse giver en mere effektiv forretning

Din virksomhed. 

For at data skal blive brugbare, skal vi analysere dem på den rigtige måde. Du ved måske, hvordan fejlfrekvensen på maskinerne i din maskinpark ser ud i dag, men du har måske også brug for at vide, hvordan den ser ud om 36 måneder. 

Ved at prognosticere ud fra dine nuværende data – fra en enkelt datakilde eller kombinerede kilder – kan du foretage lønsomme investeringer. Vores analytikere har erfaring fra mange forskellige brancher. Ved at kombinere dette med banebrydende teknologi kan vi levere høj kvalitet og forretningsværdi til din virksomhed.

Dine kunder.

Hver branche har sine typer kunder. Jo mere du ved om dem, desto større chance har du for at få succes med din forretning. Hvilke produkter eller services køber dine kunder flest – eller færrest – af? Hvad vil kunderne efterspørge i butikken i morgen? Hvordan skal vi bemande vores kontaktcenter næste år?

Med prædiktiv analyse kan vi vurdere, hvor dine kunder er på vej hen og hvorfor. Det giver dig vigtig indsigt – vigtig Intelligence – der kan være med til at optimere din virksomhed.

Din organisation.

Når du tager langsigtede beslutninger vedrørende din organisation, skal du have de rigtige informationer. Måske vil du prognosticere, hvem i personalet der bliver længe i virksomheden, så du kan satse lidt ekstra på vedkommende? Måske vil du skabe dig et helhedsbillede af, hvordan virksomhedens markedsposition kommer til at se ud om seks måneder?

Ved at se på og analysere data fra flere kilder, fx fra produktionssystemet, salgssystemet, økonomisystemet og personalesystemet – for at nævne nogle få – kan du få forretningssmarte prognoser og træffe de rigtige beslutninger. Uanset om det handler om at opfylde kundernes behov, strømline og styre din virksomhed eller få loyale medarbejdere, kan informationen indhentes ved at kombinere datakilder og vide, hvor man skal lede.

Fremtiden behøver ikke altid at være uvis – ikke når datagrundlaget er der og indeholder vigtig indsigt.

Til toppen