Din virksomhed.
For at data skal blive brugbare, skal vi analysere dem på den rigtige måde. Du ved måske, hvordan fejlfrekvensen på maskinerne i din maskinpark ser ud i dag, men du har måske også brug for at vide, hvordan den ser ud om 36 måneder.
Ved at prognosticere ud fra dine nuværende data – fra en enkelt datakilde eller kombinerede kilder – kan du foretage lønsomme investeringer. Vores analytikere har erfaring fra mange forskellige brancher. Ved at kombinere dette med banebrydende teknologi kan vi levere høj kvalitet og forretningsværdi til din virksomhed.
Dine kunder.
Hver branche har sine typer kunder. Jo mere du ved om dem, desto større chance har du for at få succes med din forretning. Hvilke produkter eller services køber dine kunder flest – eller færrest – af? Hvad vil kunderne efterspørge i butikken i morgen? Hvordan skal vi bemande vores kontaktcenter næste år?
Med prædiktiv analyse kan vi vurdere, hvor dine kunder er på vej hen og hvorfor. Det giver dig vigtig indsigt – vigtig Intelligence – der kan være med til at optimere din virksomhed.