Knowit Experience indgår strategisk partnerskab med Sonar

Publiceret 12 aug 2022 Knowit og Sonar

Gode kundeoplevelser kræver skarpe brugerindsigter. Derfor er vi hos Knowit Experience glade for vores nye partnerskab med Sonar, som har bygget en veludviklet og innovativ platform til analyse af brugerindsigter gennem brug af video og kunstig intelligens.

Hos Knowit Experience vil vi gerne være garanter for markedets bedste digitale kundeoplevelser. For at kunne stå på mål for det løfte, har vi behov for at have de bedst mulige indsigter om de brugere, vi laver løsninger til. Det er en stor del af vores digitale DNA.

Digitale kundeoplevelser skal være værdiskabende for brugerne, effektfulde for virksomhederne og bringe brand og bruger tættere sammen. Det kræver, at der sker løbende og udførlig brugerinddragelse i både udviklingen og driften af de digitale produkter og services, som vi udvikler. I Knowit Experience har vi arbejdet brugercentrisk i mange år, og derfor er vi glade for, at vi nu i højere grad kan digitalisere vores arbejde med brugerindsigter på en innovativ platform som SonarApp.

Med Sonars platform tilføjer vi en ekstra dimension til vores brugerundersøgelser og data-setup. SonarApp gør det nemt og effektivt at indsamle brugerindsigter gennem videointerviews, samle og strukturere dataene og ikke mindst dele dem på tværs af vores organisation. Samtidig er platformen drevet af en veludviklet AI, der hele tiden bidrager til at øge kvaliteten af dataene og hastigheden de skydes afsted med.

Lang historie kort, så betyder partnerskabet med Sonar, at vi hos Knowit Experience får adgang til teknologi og viden, der styrker vores (i forvejen ret gode) evne til at indsamle og analysere brugerindsigter. Det giver os muligheden for at give vores kunder en mere helhedsomfattende forståelse for deres brugere, hvilket betyder endnu skarpere strategisk rådgivning – og ikke mindst flere og bedre datadrevne beslutninger.

Som full service digitalt bureau har vi arbejdet med digital transformation af vores kunders forretning i mange år med fokus på customer experience. Men vi vil gerne have vores kunder til at arbejde endnu mere med brugerindsigter. Sonar åbner for en lang række muligheder ift. brugertests – fra at få indsigt i nye painpoints hos kunderne til optimering af brugerrejsen i for eksempel et købsflow. Og så samler og distribuerer platformen brugerindsigterne på en nem og enkel måde.

- Stine Reesen, Business Unit Director, Knowit Experience København

Læs ITWatch's artikel om partnerskabet her (kræver login)

Om Sonar

Sonar er en AI-drevet platform til customer research, der giver bedre brugerindsigter hurtigere - gennem videointerviews med brugere, analyse af deres feedback og let tilgængelig deling af data på tværs af organisationen.

Kontakt os
Stine Reesen
Business Unit Director CPH
Kontakt mig
Kontakt mig

Til toppen