Spring til hovedindhold
Til Knowits hjemmeside

PRESSEMEDDELELSE

Home skal være hjem for boligbranchens bedste kundeoplevelse

IKKE-REGULERENDE

Kort før jul annoncerede Knowit Experience opkøbet af designbureauet 1508 - nu har de to bureauer landet deres første kunde sammen i form af ejendomsmæglerkæden home.

Knowit Experience og 1508

I efteråret initierede home en pitch-proces med henblik på at finde en ny digital partner, der blandt andet skal hjælpe ejendomsmæglerkæden med at redefinere og innovere kunderejsen. Både Knowit Experience og 1508 var inviteret - og da de to bureauer kunne annoncere, at de ville fusionere, så home en mulighed for at gå ind i et ekstraordinært stærkt bureausamarbejde.

”Knowit Experience demonstrerede i processen et meget overbevisende tværfagligt setup, som kun bliver styrket af også at have 1508 med i arsenalet. Samlet set giver dette setup os den nødvendige styrke på tværs af strategi, innovation, udvikling, UX og design, som vi har behov for i vores jagt på en nytænkende og differentierende kunderejse – og lidt til,” fortæller Morten Riisgaard-Dam, CMO i home, om valget af Knowit Experience og 1508 som fælles bureaupartnere.

”Vi har en klar ambition om at vores kunder skal have en sømløs kundeoplevelse i forbindelse med den store livsbeslutning, som en bolighandel er – uanset hvem de er, og hvor i livet de befinder sig. Derfor har vi behov for at analysere og konceptualisere vores kunderejse for fremadrettet at kunne styrke og innovere den. Og i den hensigt er vi meget trygge i vores valg af Knowit Experience og 1508,” supplerer Uffe Drejer, CEO i home.

Hos de to bureauer er der selvsagt også glæde at spore over den nye fælles kunde.

”Det er jo fantastisk, at vi få uger inde i vores fælles rejse med 1508 får mulighed for at arbejde sammen på en så spændende kunde som home. Vores første projekt med home er ikke bare strategisk vigtigt, men er også et projekt, der kræver, at vi leverer på vores tværfaglighed – og det er lige præcis den slags projekter, som vi er specialister i hos Knowit Experience.”, siger Stine Reesen, Director i Knowit Experience København.

”Boligkøbet er en af den slags kernebeslutninger i folks liv, som vi elsker at arbejde med. Det er en kæmpe beslutning, som naturligvis har en lang kunderejse bag sig med mange overvejelser og mange indtryk. Det kræver grundigt forarbejde og en klar strategisk retning, hvis det skal løses ordentligt, og den opgave glæder vi os til at tage fat på sammen med vores nye, dygtige kollegaer fra Knowit Experience,” afslutter Mikkel Jespersen, CEO i 1508.

Stine Reesen