Udfordring

Talkmore havde behov for at opgradere og videreudvikle eksisterende digitale flader. Dette omfattede responsive, åbne websider samt "Mine sider" og app. Fladerne skulle have et godt og nemt brugerflow med tydelige definerede brugermål og konverteringsområder. Det primære fokus var at lave en problemfri kundeoplevelse på tværs af alle kanaler, som omfattede en fælles brugergrænseflade med ny identitet og nyt design af alle flader. Opgaverne skulle løses af et kerneteam, der arbejdede tæt sammen med kunden i løbet af projektet.

Proces

Processen startede med en kortlægningsfase, hvor fokus var at få indsigt i mål, målgrupper og Talkmores kunderejse. Der blev afholdt flere arbejdsmøder med kunden for at få indsigt i forretningsmål, KPI'er og overordnede målbillede. I denne fase blev der gennemført interne og eksterne, kvalitative og kvantitative brugerundersøgelser for at identificere brugernes mål og behov. Dette omfattede blandt andet webanalyse, brugerinterviews og onlinespørgeundersøgelse. Indsigtsarbejdet resulterede i fire hovedområder, der dannede grundlag for andre faser, herunder udvikling af åbne og lukkede websider samt en indbygget app til iOS og Android.

Løsning

I dette projekt har Talkmore fået ny hjemmeside i content management systemet Sitecore 8.  Løsningen giver Talkmore mulighed for at tilpasse budskaber og indhold til dem, der besøger hjemmesiden. Derudover har løsningen et indbygget værktøj til AB-test og nyhedsbreve. I Talkmore-appen kan alle Talkmore-kunder kontrollere deres eget mobilforbrug og nemt administrere og ændre deres abonnement. Desuden kan brugerne bestille og afbestille ekstra pakker og tjenester og se faktureringsstatus. Appen gør det muligt at få et overblik over forbruget hos alle familiemedlemmer, der har Talkmore-abonnement, og hverve venner via SMS.

Kontakt os
Rasmus Kirkegaard
CEO Knowit Experience Danmark
Kontakt mig
Kontakt mig

Ved at udfylde din e-mailadresse og klikke på Abonner samtykker du til, at Knowit håndterer din e-mailadresse og dit navn med det formål at sende ønskede oplysninger til dig. Den endelige ansvarlige for håndtering af en personoplysning er enten et datterselskab i koncernen eller Knowit AB. Hvis du ved, hvilket Knowit-selskab, der er dataansvarlig, kan du kontakte dette Knowit-selskab direkte, og du kan altid kontakte os på dataprotection@knowitgroup.com.

Vi lagrer information om dig, så længe vi har dit samtykke. Du kan trække dit samtykke tilbage når som helst ved at klikke på Frameld. Behandlingen sker i henhold til Knowits integritetspolitik.

Vil du have, at vi ringer til dig?

Ved at udfylde din e-mailadresse og klikke på Abonner samtykker du til, at Knowit håndterer din e-mailadresse og dit navn med det formål at sende ønskede oplysninger til dig. Den endelige ansvarlige for håndtering af en personoplysning er enten et datterselskab i koncernen eller Knowit AB. Hvis du ved, hvilket Knowit-selskab, der er dataansvarlig, kan du kontakte dette Knowit-selskab direkte, og du kan altid kontakte os på dataprotection@knowitgroup.com.

Vi lagrer information om dig, så længe vi har dit samtykke. Du kan trække dit samtykke tilbage når som helst ved at klikke på Frameld. Behandlingen sker i henhold til Knowits integritetspolitik.

Tak! Vi ringer til dig så hurtigt som muligt!

Efter denne opgradering er appen blevet tusind gange bedre. Sandsynligvis den bedste app fra en teleoperatør.

Kundeomtale på App Store efter lancering

Til toppen