Brug af gamification for at få publikum involveret lykkes ofte når der er tale om business-orienteret indhold, men dette kan også bruges i ren information eller uddannelses øjemed. Et stor koncept dækker både intelligent brug af teknologi og processer, der driver brugerne med opnå mål som konkurrence, performance, status, altruisme eller samarbejde. Sammen med en god brugeroplevelse, kan det være et redskab til at fremme en virksomhed eller effektivt at sælge et produkt - eller skabe en god læringsproces inden for en skole eller et universitet. Du har brug for viden om brugernes adfærd, konceptudvikling, design og teknisk ekspertise for at udvikle et succesfuldt koncept, der kan opfylde slutbrugerens mål.

I Knowitkoncernen er flere konceptudvikler og tekniske spiludviklere med en baggrund i gaming industrien. Derudover har vi konsulenter med kvalifikationer inden for naturvidenskabelige fag. Nøglen til at skabe vellykket gamification, er at fokusere på at definere klare forretningsmæssige mål. Effekten af ​​gamification er omfattende. Vi har udviklet flere vellykkede spil koncepter og uddannelsesmæssige processer for vores kunder, baseret på eksempel sociale medier, mobile platform eller web-platform. 

Til toppen