Gennemfør mere med mindre ressourcer

Der sker forandringer hele tiden og i et stadig hurtigere tempo. Regeringen mener, at forandrings- og forberedelsestempoet for digitalisering af offentlige tjenester bør øges med fokus på højere brugervenlighed og resultatorientering.

Vi hjælper med at løse disse udfordringer med moderne systemudviklingsmetoder, fokus på brugervenlighed, omfattende domæneviden inden for selvbetjeningsløsninger, overvågning, støtte- og præstationsberegninger, systemer til betaling og registrering, portaler og infrastruktur, langsigtet ansvar og kontinuerlig kompetenceudvikling.

Med bred kompetence, lang erfaring, indgående viden og ny innovation hjælper vi stat og kommune med at levere bedre tjenester til medborgere og organisationer.

Innovativt referenceprojekt med et overordnet mål – åbenhed

Sammen med to af Norges stærkeste offentlige aktører indgår Knowit i et tæt samarbejde for at bidrage til en effektiv, pålidelig og åben forvaltning. Det er et fælles projekt mellem Oslo by/kommune og Difi, det norske statskontor og e-forvaltning. Sammen arbejder de for at skabe en fælles informationskilde for hele det offentlige Norge. Begge parter arbejder med henblik på at give borgerne større indblik i det offentliges gøren og laden. Gennem projektet vil medborgerne få adgang til offentlig e-mail og politiske spørgsmål.

Der vil kunne realiseres betydelige effektivitetsgevinster ved at automatisere tidligere manuelt arbejde. De store fordele vil brugere, medborger, medier, politikere, organisationer/ foreninger samt erhvervsliv få gavn af. Værdiskabende og inkluderende for alle.

Kontakta oss
Karsten Adelmark
Ansvarlig for digitalisering af offentlig sektor
Kontakt mig
Kontakt mig

Vill du att vi ska ringa upp dig?

Tack! Vi kommer ringa upp dig så snart som möjligt!

Til toppen