Succeskriterier

 

Selvbetjeningsløsningens succes afhænger af en kombination af seks principper:

  • Kvaliteten af brugerens oplevelse
  • Pris
  • Tilgængelighed
  • Grad af automatisering
  • Integration af forretningsmodellen – som afvejes med...
  • …omkostningen til at bevare status quo - i dag og i forhold til dine fremtidige konkurrenter

 

Sådan arbejder vi

 

Knowits forretningsanalytikere og forretningsudviklere anvender disse seks principper sammen med en flerårig erfaring inden for modellering af selvbetjeningsløsninger på internettet. Løsninger, der er integrerede med interne it-systemer og eksterne datakilder.

Vi iklæder os rollen som slutbrugere og stiller høje krav til kvalitet i vores leverancer.

I tæt samarbejde med dig og din organisation sørger vi for at lave et gedigent forarbejde, inden vi begynder at kode den endegyldige løsning.

Digital identificering og signering

Vi ved, hvordan man skaber sikre og enkle brugeroplevelser ved hjælp af digitale signaturer og identificering. Desuden har vi vundet forskellige priser for gode løsninger og er førende inden for effektiv brug af elektroniske signaturer og e-legitimation.

I fællesskab kan vi oprette fuldautomatiske end-to-end-løsninger, som opfylder komplette bestillings- og indkøbsprocesser på en sikker og god måde. På denne måde sikrer vi, at dine kunder faktisk kan realisere deres ønsker og ikke tvinges til at afbryde, når de er midt i et svar eller køb. I Knowit samarbejder vi med blandt andre BankID, Nets og Signicat.

Vil du have mere at vide?

Vil du at vi ringer til dig?

Tak! Vi ringer snart til dig.

Til toppen