Gartners 10 vigtigste strategiske teknologi-trends for 2018

Analyserne fra Gartner er omfattende og komplekse, og her giver vi en oversigt over, hvad du skal fokusere på, når virksomheden skal udvikles og forretningsmodellerne justeres. Meget af fokusset drejer sig om »kunde- og brugeroplevelse«. Vores opsummering beskriver, hvordan kunstig intelligens vil påvirke denne oplevelse. Gartner lancerer »The Intelligent Digital Mesh«, som selve fundamentet for fremtidig digital business. 

Er dagene med shopping-fest svaret på detailhandlens udfordringer?

Vores danske leder tager et opgør med, hvordan detailhandlen tænker omkring Black Friday og kommer med et indspark til, hvordan digitalisering og kundeoplevelse kan konkurrere med pris, når du skal skrue din nethandel sammen.

E-handel:
Sådan vælger man arkitektur, organisation og fokus

De virksomheder, der får succes med e-handel i fremtiden, er dem, der har succes med at skabe de bedste kundeoplevelser. En forudsætning for dette er at finde den rette model til valg af arkitektur, organisering og fokusområder.

Indtægterne skal op og udgifterne ned

Overskriften er i al sin enkelhed det udgangspunkt, du skal arbejde ud fra i din virksomhed. Vores ambition er her at dele fem lige enkle råd, der kan hjælpe med at få pulsen ned til sommer, når digitaliseringen omkring os forandrer verden i et stadigt højere tempo.

Sådan bidrager digitaliseringen til en bæredygtig civilisation

– Digitalisering bidrager til mere demokrati, bedre liv og sundhed i en verden med mange udfordringer. Samtidig står vi over for den største sociologiske forandring i 700 år. Vores verden ændrer sig dramatisk, og alt vil hænge sammen i et helt nyt økosystem: Tingenes internet. Bergen Handelskammer interviewede Knowit i forbindelse med den seneste Årskonference, Time to Step Up, som tager udgangspunkt i FNs mål for bæredygtighed.

Morgendagens annoncering:
Game over for reklamen?

Dynamikken og spillereglerne for, hvordan vi som forbrugere ændrer os, er vendt på hovedet. Værktøjet og virkemidlerne forandrer sig, fundamentet består. Ord som 'traditionel' og 'digital' vil miste betydning og smelte sammen til ét ord: reklame; kunsten at skabe stærke oplevelser mellem brand og bruger.

Kontakt os
Søren Handlos
Managing Director at Knowit Experience Danmark
Kontakt mig
Kontakt mig

Ved at udfylde din e-mailadresse og klikke på Abonner samtykker du til, at Knowit håndterer din e-mailadresse og dit navn med det formål at sende ønskede oplysninger til dig. Den endelige ansvarlige for håndtering af en personoplysning er enten et datterselskab i koncernen eller Knowit AB. Hvis du ved, hvilket Knowit-selskab, der er dataansvarlig, kan du kontakte dette Knowit-selskab direkte, og du kan altid kontakte os på dataprotection@knowitgroup.com.

Vi lagrer information om dig, så længe vi har dit samtykke. Du kan trække dit samtykke tilbage når som helst ved at klikke på Frameld. Behandlingen sker i henhold til Knowits integritetspolitik.

Vil du have, at vi ringer til dig?

Ved at udfylde din e-mailadresse og klikke på Abonner samtykker du til, at Knowit håndterer din e-mailadresse og dit navn med det formål at sende ønskede oplysninger til dig. Den endelige ansvarlige for håndtering af en personoplysning er enten et datterselskab i koncernen eller Knowit AB. Hvis du ved, hvilket Knowit-selskab, der er dataansvarlig, kan du kontakte dette Knowit-selskab direkte, og du kan altid kontakte os på dataprotection@knowitgroup.com.

Vi lagrer information om dig, så længe vi har dit samtykke. Du kan trække dit samtykke tilbage når som helst ved at klikke på Frameld. Behandlingen sker i henhold til Knowits integritetspolitik.

Tak! Vi ringer til dig så hurtigt som muligt!

Ledelsesmæssige udfordringer i en digital verden

Knowit er et af de få nordiske selskaber, der kombinerer strategisk forståelse med resultatorienteret kommunikation og førende teknologiske løsninger. Vi arbejder bedst med virksomheder, der ønsker, at digitalisering skal skabe værdi inden for fire forskellige ledelsesudfordringer: innovation, effektivisering, forretningsudvikling og brand-positionering.

Til toppen