For at kunne klare sig på et digitalt marked er to egenskaber afgørende - dyb kundeforståelse og en ægte vilje til at innovere. Vi ved at succesrige virksomheder har fundet kundenære, billigere og smartere måder til at koble udbud og efterspørgsel sammen. Derfor betragter vi ikke digitalisering som teknik, men som en bedre måde at drive virksomheder på.

Knowit er en af de få nordiske virksomheder, som kombinerer strategisk viden med resultatorienteret kommunikation og førende tekniske løsninger. Vi arbejder bedst med virksomheder, som vil anvende de nye digitale muligheder ud fra et helhedsperspektiv.

Du kan tale med os om, hvordan digitalisering kan skabe værdi inden for fire forskellige strategiske udfordringer; innovation, effektivisering, forretningsudvikling og varemærkepositionering.

Vil du have mere at vide?

Vil du at vi ringer til dig?

Tak! Vi ringer snart til dig.

Forretningsudvikling og vækst

Forretningsudvikling handler om innovation af forretningsmodeller og kundetilbud, om at åbne op for veje til nye markeder ved at reducere omkostninger, øge marginaler og koble udbud og efterspørgsel smartere sammen. I dag indebærer det at forbedre processer og forretningsmodeller gennem digitale strategier, og have evnen til at se og kombinere den fysiske og virtuelle verdens mange muligheder.

Varemærke og positionering

Varemærkearbejde og attraktiv positionering er ikke mindre vigtigt i en digital verden, men det er betydeligt mere komplekst og krævende, end da klassiske varemærkeguruer var helte i 90´erne.

I Knowit har vi arbejdet med digitale strategier for positionering og varemærkeopbygning i mere end 15 år. Vi har dedikerede specialister inden for alle vigtige digitale kompetenceområder. I kraft af vores lange erfaring ved vi meget om, hvad der giver omkostningseffektive resultater for vores kunder. Desuden måler vi alt, hvad der kan måles, og vi dokumenterer effekterne.

Innovation

Der findes ingen garanti for succes. Men et langsigtet målrettet arbejde, et kundeorienteret udgangspunkt og en kultur der er præget af at forsøge, mislykkes og lære af det, er alle vigtige egenskaber for en succesrig innovationsstrategi. Vores egen erfaring viser, at virksomheder som har succes, har basis i en dyb kundeindsigt og en innovationsstrategi, som er forankret i virksomhedens forretningsmodel.

Effektivisering og forbedring

Alle selskaber har potentiale for effektivisering og forbedring af interne og eksterne arbejdsprocesser. Det er ikke nok at beslutte kontinuerlig forbedring, det skal praktiseres hver dag. Virksomheder med succes har bedre marginaler og på sigt stigende lønsomhed. De styrker deres konkurrenceposition og minimerer risikoen for forstyrrelser.

Digital coach

Vi hjælper ledere med at se en sammenhæng og skabe resultater baseret på digitale muligheder i grænsefladen mellem virksomhed og teknik. I praksis skal det være nemt for dig, når du sidder i førersædet for dine digitale processer og transformation i din egen virksomhed.

Knowits Take on Tomorrow

Digitalisering er kritisk for erhvervslivet, og gennem Knowit får du et vigtigt perspektiv på forretningsudvikling og vækst i nutidens digitale verden. Vi kommer med vores vinkler på den digitale revolution. Hvilke drivkræfter står bag, hvordan prioriteres indsatserne, og hvordan udnytter forskellige brancher og virksomheder de muligheder, der opstår. Vi peger på årsagssammenhænge i de trends vi ser, samler og analyserer de mest relevante nyheder i medierne.

Vil du have mere at vide?

Vil du at vi ringer til dig?

Tak! Vi ringer snart til dig.

Til toppen