Din målgruppe er oftere på mobile enheder end på computere

Mange virksomheder og varemærker har stadig ingen strategi for, hvordan de vil vise deres indhold for den stigende mængde brugere, som anvender internet på mobilen. De har stadig websites, som er tilpasset besøgende, der surfer på computer - og de håber på, at mobilbrugeren finder, hvad han/hun søger.

Der er mange forskellige grunde til at tilpasse sit indhold og sin funktionalitet til forskellige platforme og skærmstørrelser. Flere har i de senere år valgt at lancere skræddersyede applikationer til iPhone, iPad og Android. Nogle har valgt at skabe websteder, som er specialtilpasset til brug på mobile enheder, både når det gælder skærmstørrelse og anvendelsesformål. En tredje gruppe har skabt deres egne versioner af hele websitet, der vises når det er en mobiltelefon eller en tablet, som besøger webstedet. Derudover findes der forskellige metoder til at håndtere, at mobile sider har deres egne adresser eller at de kommer automatisk op, når du surfer på mobilen.

Vil du have mere at vide?

Vil du at vi ringer til dig?

Tak! Vi ringer snart til dig.

Til toppen