Søgemaskinemarkedsføring

Alle benytter i dag en søgemaskine, når de leder efter produkter eller tjenester. Det unikke ved en søgemaskine, som markedsføringskanel er, at man møder forbrugerne i det kritiske øjeblik, når de befinder sig i købssituationen. Suppleret med gode målretningsmuligheder som f.eks. geografi og tidsstyring, siger det sig selv at markedsføring på søgemaskiner kan være vældigt effektiv.

Vil du have mere at vide?

Vil du at vi ringer til dig?

Tak! Vi ringer snart til dig.

Webanalyse og måling

Vore dages måle- og analyseværktøjer giver dig ikke bare svar på hvilken markedsføring, der er mest effektiv og giver de bedste resultater, men også hvilke forandringer du kan lave på dit websted, din mobilapp eller Facebook-side for at tiltrække flere kunder.

Video

Video på internettet er blevet en vigtig del af vores mediehverdag. 70 % af alle svenskere ser TV online, og halvdelen af alle svenskere på internettet besøger YouTube hver uge (Svenskarna och internet 2015).

Display

Det er kun få digitale annonceformater, som kan måle sig med bannere med hensyn til opmærksomhed og bevidsthed, takket være deres næsten ubegrænsede rækkevidde.

Sociale medier

Sociale medier er i løbet af kort tid blevet en central del af vores liv, og er på mange måder blevet retningsgivende med hensyn til, hvordan vi kommunikerer og deler informationer.

Konvertering og optimering

Trafikken til websteder og apps øges konstant. Samtidig kæmper mange med at få de besøgende til rent faktisk at gennemføre de ønskede brugerhandlinger - som fx at udfylde en formular, downloade et dokument eller udføre et køb i en webshop.

Vil du have mere at vide?

Vil du at vi ringer til dig?

Tak! Vi ringer snart til dig.

Til toppen