Spring til hovedindhold
Til Knowits hjemmeside

BRANDING OG MARKETING

CRM

CRM eller CDP? Spørgsmålet er enkelt, men svaret kan være ret komplekst. Det afhænger nemlig af, hvad du har behov for, men det kan vores eksperter hjælpe dig med at afklare!

CRM og CPD styrker salg og marketing

CRM (Customer Relationship Management) fokuserer på at styrke forbindelsen mellem salg og marketing i din virksomhed. Ved hjælp af CRM-systemer kan du effektivt styre og analysere kundeinteraktioner på tværs af deres livscyklus. Dette fører over tid til forbedrede kunderelationer, øget lead-generering og højere salg.

På den anden side opbygger CDP (Customer Data Platform) en omfattende kundedatabase, der giver adgang til andre systemer, hvilket muliggør analyse og tracking af kundeinteraktioner. Ved at samle og konsolidere data fra alle touchpoints får du et helhedsbillede af dine kunder, inklusive deres adfærd på dit websted og i dine apps, deres købsvaner samt deres interaktion med din kundeservice - både online og offline.

Hvis du stadig føler dig overvældet af valget mellem CRM og CDP, så lad os hjælpe dig med at træffe den rigtige beslutning. 

Vil du vide, hvordan vi kan hjælpe dig?

Kontakt os i dag for at høre mere om, hvordan vi med vores viden om CDP og CRM kan styrke din forretning! 

Stine Reesen

Mikkel Olesen