Servicedesign handler om at udvikle, planlægge og organisere tjenester, som skaber gode kunde- og brugeroplevelser. Servicedesign bygger på forståelsen for, at oplevelsen af en tjeneste skabes gennem alle kontaktpunkter. Ved at anvende servicedesign i strategiske processer kan man øge konkurrenceevnen og hjælpe virksomheden med at fremstå som unik gennem et stærkt varemærke i alle kontaktflader. Effektiviteten kan optimeres gennem hele virksomhedens værdinetværk, og give øget lønsomhed og loyalitet. Man kan ikke mindst forankre nye idéer og skabe en følelse af samhørighed. 

Vores servicedesignere er kreative problemløsere, som arbejder med alt lige fra konkrete fysiske eller digitale leverancer til store innovations- og strategiprocesser.

 

Vil du have mere at vide?

Vil du at vi ringer til dig?

Tak! Vi ringer snart til dig.

Brugeroplysninger

Knowit har lang erfaring med forskellige former for undersøgelser af brugeroplevelsen. Vi gennemfører alt lige fra kvalitative dybdegående interviews og observationer til større undersøgelser, brugervenlighedstests og webanalyse. 

Brugervenlighedstests

Brugervenlighedstests er den billigste og mest effektive måde at opdage fejl i de løsninger, du skaber. Vores forskellige tests giver værdifulde data, i alle faser af den digitale løsning.

Tilgængelighed

I dag har næsten 20 procent af den arbejdende befolkning en eller anden slags funktionsnedsættelse. Hvis du sørger for, at din digitale løsning er tilgængelig for alle, når du ud til flere brugere, samtidig med at søgemaskinerne finder dit websted. Vi ved, hvordan man gør.

Konceptudvikling

Vi benytter os af en metodisk og iterativ tilgang til at formulere strategier og mål, skabe bærende idéer og udvikle design. 

Vil du have mere at vide?

Vil du at vi ringer til dig?

Tak! Vi ringer snart til dig.

Til toppen