Logo TELE2

Satsning på nettet

TELE2 ønskede at være hurtigere med nye markedstilbud og få flere netkøb – helst via mobilen. CMS-systemet levede ikke op til kravene. Så det skulle være et projekt med det mål at opnå en bedre mobiltilpasset publicerings- og e-handelsløsning, der kunne klare de højere krav til håndteringen af indhold og kunne generere flere e-indkøb.

Fåret Frank med armene over kors

En leverandør

Knowit gennemførte forundersøgelsen i efteråret 2013 og blev valgt til at levere hele projektet i 2014. Arbejdet omfattede ca. 10.000 arbejdstimer. Den tekniske løsning er baseret på EPiServer til CMS-administrationen og Magento som e-handelssystem. Vores del af arbejdet omfattede alt fra projektledelse, analyse, koncept og udvikling til administration. Designet blev skabt af TELE2's sædvanlige designleverandør, som blev en del af Scrum-teamet i løbet af projektet.

TELE2's websted vises på en stationær computer

Gradvis raffinering af koncept og design

Konceptet blev udarbejdet ud fra en indledende kortlægning af effekten. Vi fulgte vores konceptudviklingsproces, hvor man gradvist konkretiserer og evaluerer konceptet. Den endelige udformning blev raffineret i flere omgange før release.

Fårene Frank og Francis

Udviklingsfasen

Knowit stod for system- og løsningsarkitektur. Integrationerne omfatter e-handelsværktøjet Magento og DAM-værktøjet ImageVault. Udviklingsteamet brugte Scrum, som blev tilpasset til TELE2's udviklingsmodel. Gennem hele projektet havde vi en testleder til at koordinere og gennemføre enheds- og systemtest. Vi koordinerede også TELE2's godkendelsestest og brugertest, som fulgte deres egen testmetodik.

Optimering

Knowit har leveret på de høje krav til målbarhed. Vi hjalp hinanden med at udvikle målbare mål, KPI'er og tilpasse både webstedet og Google Analytics for at opnå en så tydelig måling som muligt. Brugertestene udførte vi i vores testlaboratorium. Disse test sikrede, at man kan opnå de ønskede virkninger ved brug af webstedet, når der leveres en god brugeroplevelse.

TELE2's websted vises på en mobil, som en person holder i hånden over et træplankegulv

Vi har et resultat!

Resultatet af projektet har overgået forventningerne. Det har ført til en markant stigning i onlinekøb. Andelen af ​​køb, der foretages via mobilen, overstiger nu antallet af køb via stationære computere. Og vi selv er selvfølgelig stolte over, at vi som digitalt fullservice-bureau har hjulpet TELE2 med at indtage en offensiv position i den digitale overgang.

Markant stigning i onlinekøb. Mobilkøb er størst nu.

Kontakt os
Rasmus Kirkegaard
CEO Knowit Experience Danmark
Kontakt mig
Kontakt mig

Ved at udfylde din e-mailadresse og klikke på Abonner samtykker du til, at Knowit håndterer din e-mailadresse og dit navn med det formål at sende ønskede oplysninger til dig. Den endelige ansvarlige for håndtering af en personoplysning er enten et datterselskab i koncernen eller Knowit AB. Hvis du ved, hvilket Knowit-selskab, der er dataansvarlig, kan du kontakte dette Knowit-selskab direkte, og du kan altid kontakte os på dataprotection@knowitgroup.com.

Vi lagrer information om dig, så længe vi har dit samtykke. Du kan trække dit samtykke tilbage når som helst ved at klikke på Frameld. Behandlingen sker i henhold til Knowits integritetspolitik.

Vil du have, at vi ringer til dig?

Ved at udfylde din e-mailadresse og klikke på Abonner samtykker du til, at Knowit håndterer din e-mailadresse og dit navn med det formål at sende ønskede oplysninger til dig. Den endelige ansvarlige for håndtering af en personoplysning er enten et datterselskab i koncernen eller Knowit AB. Hvis du ved, hvilket Knowit-selskab, der er dataansvarlig, kan du kontakte dette Knowit-selskab direkte, og du kan altid kontakte os på dataprotection@knowitgroup.com.

Vi lagrer information om dig, så længe vi har dit samtykke. Du kan trække dit samtykke tilbage når som helst ved at klikke på Frameld. Behandlingen sker i henhold til Knowits integritetspolitik.

Tak! Vi ringer til dig så hurtigt som muligt!

Til toppen