Billede af Vasamuseet

Samme wauw-følelse

Det var i hvert fald målet, da vi begyndte vores rejse sammen med Vasamuseet om at levere den samme oplevelse på internettet som ved et besøg på museet. Derudover skal webstedet ledsage besøgende både før, under og efter mødet med skibet Vasa, som naturligvis var i centrum under hele arbejdet.

Billede af webstedet i forskellige enheder

Rejsen begynder på nettet

Eftersom alle skal kunne opleve Vasa-skibet, havde vi høje krav til tilgængelighed, og vores kortlægning viste også, at vi var nødt til at vie vores internationale besøgende stor opmærksomhed. Samtidig byder webstedet på noget for alle, lige fra nysgerrige forskere til nysgerrige børn.

Vores arbejde med Vasamuseet fortsætter ved for eksempel at gøre det endnu nemmere for dig at købe billetter til besøget. Eller måske ønsker du at booke en rundvisning for at følge en af ​​vores største berømtheder gennem historien. Og der begynder rejsen bedst på nettet.

"Vi har nu med det nye vasamuseet.se en moderne digital tilstedeværelse med høj tilgængelighed for alle besøgende. Vores nye udtryk med stort fokus på Vasa-skibet har til formål at give de besøgende på nettet en wauw-følelse, som kommer tæt på et rigtigt besøg på museet. Vi har fået meget positiv feedback fra de besøgende, hvilket vi tager som et bevis på, at vores projekt virkelig er lykkedes. Vi er meget tilfredse med Knowits engagement, inspiration og levering af vores nye websted for Vasamuseet og ser frem til det næste skridt i vores fælles digitale rejse!"

– Annika Hedin Lagerholm, web-projektleder for Statens Maritime Museer

Kontakt os
Stine Reesen
Business Unit Director CPH
Kontakt mig
Kontakt mig

Til toppen