
Udfordringen
Styrk visuel identitet og varemærker gennem egne økologiske produkter, solgt i egne bagerier. Klar afsenderidentitet gennem farver og budskaber, som samtidig understreger egenarten af de forskellige produkter i melserien.
Godt Brød bager med økologisk mel af fineste slags. Mel malet af korn, der er håndteret med omhu. I harmoni med naturen. Godt Brød ønskede at give deres bageglade kunder mulighed for at bage med verdens bedste råvarer.
Styrk visuel identitet og varemærker gennem egne økologiske produkter, solgt i egne bagerier. Klar afsenderidentitet gennem farver og budskaber, som samtidig understreger egenarten af de forskellige produkter i melserien.
Typografisk løsning i blokke er centralt i designet. Økologi er sundt og friskt. Stærke farver forstærker det vitale, moderne og ideologiske i produkterne. Tekster, farver og små illustrationer giver produkterne særpræg. En synlig, moderne og anderledes melserie, der giver lyst til at bage.