Skodas logo

Udfordringen

Knowit fik den opgave at migrere skoda.se og skoda-auto.no til et nyt content management system. Også efter migrationen skulle Knowit fungere som en teknisk og strategisk sparringspartner for implementering af nye funktioner, struktur og navigation samt optimering af webstedet. Forskellige opgaver, men med det samme mål – at levere værdi og kvalitet til webstedets besøgende.

En Skoda kører på en vej

Løsningen

Begge websteder, skoda.se og skoda-auto.no, blev migreret til SharePoint-løsningen, som ŠKODAs tekniske hovedkvarter i Tjekkiet administrerer. I dag er Knowit strategisk og operativ partner for ŠKODA. Det operative arbejde drejer sig bl.a. om at implementere nye bilmodeller, opsætning og tagging af kampagnesites, løbende forbedring af struktur og navigation, udvikling af lommeregnere til leasing og funktionalitet til generering af kundeemner. I det strategiske arbejde fungerer Knowit som sparringspartner i forbindelse med ideer til kampagner og andre initiativer til at omdanne visioner til konkrete løsninger, der er forankret i både brugervenlighed og teknologi.

En kvinde står på en strand og læner sig op ad en Skoda.

Resultatet

Den digitale besøgende hos ŠKODA møder altid et aktuelt og godt opdateret websted. Uanset om den besøgende allerede ejer en ŠKODA eller overvejer at købe en, er vejen fremad tydelig. Ved hjælp af løbende webanalyse og nøgledata får ŠKODA indsigt i den besøgendes rejse og interaktion med webstedet. Ved at have en strategisk partner til internettet og det dertil hørende omfattende arbejde frigøres der tid til, at kunden kan skabe nye ideer, visioner og funktioner.

Tag et kig på resultatet – skoda.se
Besøg ŠKODA i Norge – skoda-auto.no

Kontakt os
Stine Reesen
Business Unit Director CPH
Kontakt mig
Kontakt mig

Til toppen