EVENT
Sådan vinder de stærkeste brands – uanset om markedet boomer eller brænder
Branding er din beskyttelse, når det brænder på – og din motor, når mulighederne opstår. Men er dit brand bygget til både modgang og medgang? I dette webinar lærer du, hvordan du skaber et brand, der ikke bare overlever, men dominerer markedet.

Branding er både din redningsvest og din vækstmotor
Krisetider skaber panik. Vækstperioder skaber muligheder. Spørgsmålet er – står dit brand stærkt nok til begge dele?
Når geopolitikken ryster markedet, trækker kunderne sig. Når økonomien vender, er det de stærkeste brands, der løber med væksten. Når nye teknologier disrupter, dør forretningsmodeller – men for dem, der tør tilpasse sig, opstår nye konkurrencefordele ud af asken.
Branding er ikke en knap, du skal tænde og slukke for efter behov – men en afgørende, strategisk investering, der gavner din forretning – uanset om tiderne er gode eller udfordrende. Det er dét, der holder dig oven vande i stormvejr og sender dig forrest i kapløbet, når markedet igen brager fremad.
Men spørgsmålet er om dit brand er stærkt nok til med- og modgang?
I dette webinar dykker vi ned i, hvordan du skaber et brand, der ikke bare overlever markedsudsving, men bruger dem til sin fordel.
Du kan se frem til at lære mere om:
- Indsigter i effekterne bag et stærkt brand
- Hvordan du bygger et brand, der skaber værdi i både krise og vækst
- Konkrete eksempler på stærk branding i praksis
Hvem får særligt meget ud af dette webinar:
CMOs, marketeers, beslutningstagere – og alle, der ved, at branding ikke bare er kosmetik, men en forretningskritisk muskel.Værter:
Mathias Alsbo, Senior Brand Consultant
Martin Fabricius, Head of Design
Vil du stå stærkere – uanset markedsvilkårene? Så skynd dig, at tilmeld dig og gør branding til din største konkurrencefordel.