Webinar: Værdiskabelse med personalisering

.


Hvordan ser personalisering ud i dag? Og hvordan kan du bruge det til at skabe værdi for dine kunder?


Personalisering er efterhånden et gammelt marketing-begreb, men ligesom så meget andet bliver det ved med at udvikle og ændre sig. Derfor afholder vi et webinar, hvor du kan blive klogere på, hvordan personalisering kan skabe værdi for både brands og for slutkunder. Hvad er værdiskabelse egentlig? Hvornår er et godt tilbud en rigtig dårlig idé? Hvornår skal du hjælpe i stedet for at sælge?

Vi har teamet op med Rasmus Houlind fra Agillic, som for nylig har skrevet en bog om personalisering, hvorfra han hiver nogle af de vigtigste pointer med på webinaret. Derudover har vi også inviteret Signe Hollensen, CMO ved Kredsløb, med i studiet for at give sit besyv med om moderne personalisering. Her fra Knowit Experience bliver det vores helt egen Jonathan Bjerre Guld, der deler sine guldkorn om personalisering og lægger op til debat.


Program:


- Hvordan skaber personalisering værdi for kunden?

- Jonathan fortæller om Knowits metode for værdiskabelse

- Signe fortæller om, hvordan man praktisk arbejder med personalisering hos Kredsløb

- Debat og spørgsmål fra publikum


Målgruppe:


Webinaret er primært henvendt til profesionelle inden for digital salg og marketing - med ansvar for virksomhedens owned media. Det er således for dig, der gerne vil eskalere jeres marketingsetup via personalisering.

Hvis du er interesseret i at dykke endnu dybere ned i, hvordan personalisering kan skabe værdi i netop DIN virksomhed, så afholder vi også to workshops om emnet, hvor Rasmus og Jonathan faciliterer. Dem kan du tilmelde dig her:

Workshop i Aarhus, onsdag den 1. november 2023

Workshop i København, fredag den 3. november 2023

Til toppen