Webinar: CX Maturity

.


Introduktion:


Oplever I også et stigende behov for at få bundet jeres kunderejse tættere sammen og sikre den gode oplevelse på tværs af alle jeres touch points?

Så er I ikke alene. De fleste virksomheder ved nemlig godt, at den gode digitale kundeoplevelse er en af tidens vigtigste differentieringsfaktorer.

Det er dog en kompliceret øvelse at tænke den gode, digitale kundeoplevelse ind i alle led af virksomheden - specielt hvis man er en større organisation med mange afdelinger og interesser i spil.

Derfor har vi udviklet en CX Maturity-model, som du kan bruge til at vurdere din organisation på 8 centrale områder og derved lokalisere forbedringspotentialerne i jeres kundeoplevelse.

På dette webinar gennemgår vi de 8 parametre i modellen, så du får en dybere forståelse af, hvad der kræves af en organisation i dag, hvis man vil være brancheførende på den gode kundeoplevelse. Oplægsholderen er en af vores mest garvede Customer Experience-eksperter i form af Morten Barkholt, Busines Lead UX Consultant.


Udbytte:


- Forstå hvorfor det er så svært at skabe sammenhængende digitale kundeoplevelser

- Lær hvordan I kan forstå og måle modenheden af sammenhængen mellem jeres digitale kanaler

- Lær hvordan I måler og forbedrer organisationens underliggende kapabiliteter ift. digitale kundeoplevelser

- Få værktøjer til at balancere mellem kortsigtede resultater og permanente forbedringer


Lyder det interessant for dig og din virksomhed, så skriv dig op her på siden. Vi sender en bekræftelse og skal også nok minde dig om webinaret, når vi kommer lidt tættere på. Vi glæder os til at se dig på webinaret.

Til toppen