Webinar: Customer Data Platforms

.


Få styr på dine kundedata med en Customer Data Platform


2022 blev året, hvor indsamlingen af mange typer persondata hos de store platforme som Google og Meta blev erklæret ulovligt - og fokusset på privacy og tredjepartsdata bliver kun større i 2023. Det tør vi godt love.

Derfor er det forretningsmæssige behov for gode førstepartsdata større end nogensinde. Altså de data, som dine kunder frivilligt (og fuldt bevidst) afgiver til din virksomhed, og som er afgørende for effekten af jeres marketingindsatser.

Den bedste måde at indsamle, håndtere og udnytte førstepartsdata er med en Customer Data Platform, som giver dig mulighed for at samle alle jeres kundedata på en og samme platform med fuld kontrol over data-flowet.

På webinaret den 31. januar fortæller vi meget mere om, hvordan en CDP vil kunne løfte jeres data-setup til næste niveau og dermed booste jeres salgs- og marketingindsatser både nu og for fremtiden.


Udbytte:


- Lær hvordan en CDP kan bruges i jeres data-setup

- Øg effekten af jeres marketingindsatser med bedre kundedata

- Forstå hvorfor førstepartsdata bliver et stadigt vigtigere fokusområde

- Forstå hvornår en CDP er en god investering, og hvornår det ikke er

Derudover får du mulighed for at downloade vores CDP-framework, så du har et konkret værktøj at arbejde ud fra, hvis du selv skal i gang med et CDP-projekt.


Målgruppe:


Webinaret henvender sig primært til salgs- og marketingansvarlige, der ønsker at løfte kvaliteten af deres data-setup og blive bedre til at bruge kundedata aktivt i kampagneaktiviteter.


Lyder det interessant for dig og din virksomhed, så skriv dig op her på siden. Vi sender en bekræftelse og skal også nok minde dig om webinaret, når vi kommer lidt tættere på.

Til toppen