Morgenseminar: B2B-kunderejsen!

.

Ved du, hvad de tre største pains er i din kunderejse? Ved du, hvornår dine kunder churner? Og hvorfor? Og har du styr på, hvordan du bedst støtter op om købsprocessen hos dine potentielle kunder?

Langt de fleste b2b-virksomheder har for længst sat kunden i centrum. Men, de fleste virksomheder oplever også at det kan være svært med mange kanaler, mange datakilder, en tilsyneladende kompleks købsproces, en siloopdelt organisation og en ledelse, der har mange topprioriteter. Hvad skal vi prioritere ind i vores roadmap, og hvad bringer størst værdi for både brugere og bundlinje?

På dette morgenseminar får du indblik i, hvordan man kan implementere kundecentricitet i strategien og dagligdagen hos virksomheden. Vi ser på, hvilke tendenser, der præger b2b-virksomhedernes kunderejse. Du bliver præsenteret for inspirerende b2b-cases, og så dykker vi ned i nogle konkrete værktøjer, der vil styrke din eksekveringsmuskel i dagligdagen.

Program:


08.30-09.00 Check-in og netværk
09.00-10.00 Oplæg af Stine CEO Knowit Experience
10.00-10.30 Netværk og sparring


Dit udbytte :


- Inspiration fra b2b-virksomheders arbejde med at styrke kunderejsen
- Konkrete værktøjer til at skabe sammenhæng mellem kundeindsigter og prioritering og operationalisering af indsatser.


Målgruppe:


Seminaret henvender sig til dig, der sidder i en b2b-virksomhed med ansvar for customer experience, digital forretningsudvikling, salg og marketing og er interesseret i at skabe en bedre b2b-kunderejse.

Lyder det interessant for dig og din virksomhed, så skriv dig op her på siden. Vi sender en bekræftelse og skal også nok minde dig om webinaret, når vi kommer lidt tættere på. Vi glæder os til at se dig. Vi holder seminariet i Knowits nye lokaler oven på Bremen Teater i Nyropsgade. Vi glæder os til at se dig!

Til toppen