Webinar: CX Maturity - 8 parametre for den gode digitale kundeoplevelse

.


Introduktion:


På dette webinar præsenterer vi en CX Maturity-model for digitale brugeroplevelser, som fokuserer både på modenheden af de digitale kundekanaler (den synlige del af isbjerget) og modenheden af de underliggende nødvendige kapabiliteter (den usynlige del af isbjerget). Formålet er at bryde ud af de dilemmaer og fastlåste situationer, som mange virksomheder oplever, med henblik på at forbinde det strategiske med det taktiske og det kortsigtede med det langsigtede.

Oplægsholderne er to af vores mest garvede Customer Experience-eksperter i form af Lasse Staffensen, Business Unit Director, og Morten Barkholt, Lead UX Consultant. Det er også dem, der har udviklet den CX Maturity-model, der præsenteres på webinaret. Så du får det hele fra hestens (eller konsulentens) egen mund.


Udbytte:


- Forstå hvorfor det er så svært at skabe sammenhængende digitale kundeoplevelser

- Lær hvordan I kan forstå og måle modenheden af sammenhængen mellem jeres digitale kanaler

- Lær hvordan I måler og forbedrer organisationens underliggende kapabiliteter ifht. digitale kundeoplevelser

- Få værktøjer til at balancere mellem kortsigtede resultater og permanente forbedringer


Lyder det interessant for dig og din virksomhed, så skriv dig op her på siden. Vi sender en bekræftelse og skal også nok minde dig om webinaret, når vi kommer lidt tættere på. Vi glæder os til at se dig på webinaret. Med venlig hilsen, Morten og Lasse.

Til toppen