Webinar: Sådan booster du dit B2B-salg med (mere) troværdighed

.


Introduktion:


Høj troværdighed sælger. Især i B2B-markedet.

Salgsprocessen er ofte lang – og der er tit store og længerevarende investeringer på spil. Og med store beløb og langt commitment vil man som køber helst finde en partner, man har tillid til og stoler på.

En troværdig partner med andre ord.


Men hvordan fremstår du så som en troværdig B2B-partner?


Det hele starter online. Vi laver mere og grundigere research online, når vi skal finde nye og bedre samarbejdspartnere.

Og har din B2B-virksomhed ikke en høj troværdighed online, så smutter kunderne hurtigt videre til dem, der har.

Men den hovedpine kan du heldigvis løse.

På webinaret d. 17. november vil Brand & Content Consultant Mathias Alsbo og Associate Brand Designer Mikkel Primdahl vil lære dig, hvad troværdighed egentlig er, og hvordan arbejdet med branding, content og design markant styrker din B2B-virksomheds troværdighed online.


Udbytte:


- Forstå hvorfor troværdighed er afgørende for at få succes på B2B-markedet

- Få dybere indblik i mekanismerne bag arbejdet med høj troværdighed som B2B-virksomhed

- Lær hvordan I kan arbejde konkret med jeres troværdighed online gennem branding, content og design


Målgruppe:


Webinaret henvender sig overvejende til dig, der arbejder med marketing, branding eller organisatorisk strategi i en B2B-virksomhed. Men så længe du gerne vil lære om betydningen af troværdighed i B2B-markedet skal du være velkommen.


Lyder det interessant for dig og din virksomhed, så skriv dig op her på siden. Vi sender en bekræftelse og skal også nok minde dig om webinaret, når vi kommer lidt tættere på. Vi glæder os til at se dig online.

Til toppen